نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت8:44---8 آبان 1394
بعضی موقعا از کارای خدا سر در نمیارم نمیدونم اخه حکمت ی سری اتفاقا از مخیله ما خارجه نمیتونیم درکش کنیم خیلی ناراحت شدم

reyhane
ساعت15:02---20 خرداد 1394
یک عمر باید بگذرد

تا بفهمی بیشتر غصه هایی که خوردی

نه خوردنی بود نه پوشیدنی،فقط دور ریختنی بود…!

و چقدر دیر می فهمیم که

زنــدگـی همین روزهاییست که

منتظـر گذشتنش هستیم …!

همیشه بیاد داشته باشیم و فراموش نکنیم.

“مقصد”، همیشه جایى در “انتهاى مسیر” نیست!

“مقصد” لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم!


reyhane
ساعت10:21---17 خرداد 1394
دیروز قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد

اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد

این ما هستیم که نباید با او بیفتیم …!

روزگارتان پر از اتفاقهای قشنگ…!!!


mohammad
ساعت20:40---16 خرداد 1394
با عرض سلام و خسته نباشید

به شما توصیه میکنم در سیستم تبادل لینک هوشمند ما سایتت رو ثبت کنی.
آدرس : http://links.golestanpatogh.ir

این کار باعث میشود رتبه سایتت رو بالا ببری و همیشه در نتایج صفحه اول گوگل باشی،با تشکر.
موفق باشید


reyhane
ساعت12:00---5 خرداد 1394
تاوان اشتباه او را من دادم

سکوت کردم تا به دوست داشتنم شک نکند !

حالا ، سهم من از زندگی شد یک آه

سهم او شد زندگی کنار دیگری !


raha
ساعت9:47---5 خرداد 1394
دلم خوش نیست . . .

غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد . . .

کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی . . . !

تو هم شاید نمیدانی . . . !..


reyhane
ساعت2:16---3 خرداد 1394


اینگونه زندگی کن:

شاد اما دلسوز

ساده اما زیبا

مهربان اما جدی

سبز اما بی ریا

و عاشق اما عاقل


reyhane
ساعت16:29---1 خرداد 1394
خوب كه فكر می كنم می
بینم گاهی یك نخ سيگار بیشتر میچسبد
تا عاشقانه های این عاشق
های تو خــــــــــــــــــــــــ ــــــالی


نسیم
ساعت14:37---21 ارديبهشت 1394
وب شمام عالیه...ب منم سر بزنید

reyhane
ساعت3:08---5 ارديبهشت 1394
یک شمع میتواند بدون آنکه خاموش شود
هزاران شمع دیگر را روشن کند
مثل مهربانی که هیچ وقت با
تقسیم شدن کم نمیشود
زیباست که ببینی کسی میخندد
و زیباتر اینکه بدانی خودت
باعث خنده اش شده ای...


reyhane
ساعت6:35---22 فروردين 1394
کاش دنیا
یک بار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!


reyhane
ساعت5:18---7 فروردين 1394
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخوردنگاهی نکنم که دل کسی بلرزدخطی ننویسم که آزار دهد کسی را که
تنها دل من ؛ دل نیست...!


NaRgeS
ساعت14:31---4 فروردين 1394
omidvaram sale khubi dashte bashi bedune qam ...

مهرنوش
ساعت13:55---11 آذر 1393
h@midreza وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ h@midreza را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


forooghjoon
ساعت12:22---15 آبان 1393
سلام داداشم به نظر من موضوع وبتو عوض کن حذفش نکن
پاسخ:چشم ابجی جونم


FOROOGHJOON
ساعت15:52---14 آبان 1393
سلام گلم مرسی که به من سر زدی خوشحالم کردی من لینکت کردم شمام لینکم کن ممنون موفق باشی راستی وبتم عااااالیه

سانای
ساعت19:51---8 آبان 1393
کار خوبی میکنی اگه ببندی وبتو اینجوری عمرتم تو نت تلف نمیشه !البته این فقط ی نظره!
پاسخ:ببینم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سحر
ساعت14:19---5 مرداد 1393
نکن این کار عزیزم
پاسخ:,واس چی؟دیگه مردم من؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 14 دی 1393 9:11 |- h@midreza -|


ϰ-†нêmê§