مادرم می گفت :


 عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب


 اما حالا هزار شب است پشیمانم


 که چرا یک شب عاشقی نکردم

 " دکتر علی شریعتی "



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت20:52---23 ارديبهشت 1394
سلام.وبتون خیلی عالیه والبته جملات زیباش.

فرزانه
ساعت18:27---11 دی 1392
سلام داداشی مرسی ک اومدی من لینکت کردم.

فرزانه
ساعت13:10---8 دی 1392
اينجـــا زمين استـــ

رســـمـ آدمهـــايش عجيبـــ استـــ

اينجـــا گــمـ كــه بشــوے

بجـــاے اينكــه دنبالتـــ بگــردند فرامـــوشتـــ ميكنند

عـــاشق كـــه بشوے

بجــاے اينكـــه دركتـــ كنند متهمتـــ ميكنند

فرهنگـــ لغتـــ اينجـــا

چيزے از عشــق و احســـاس و غـــرور ســـرش نميشـــود

زيــاد كــه خوبـــ باشے زيــادے ميشـــوے

زيــاد كــه دمـ دستـــ باشے تكـــرارے ميشـــوے

زيــاد كــه بخنـــدے برچسبـــ ديوانـــگے ميخـــورے

و زيــاد كــه أشكـــ بريــزے ... عآشــــــقے...!!!

اينجـــا بايــد فقطـ براے ديگـــران نفس بكشــــے...!!!



فرزانه
ساعت13:43---1 دی 1392
مغرورم...
اما اگر دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم!
خودخواهم...
اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!
پیچیده ام...
اما اگر دل بدهی...
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم!
لجبازم...
اما اگر دل بدهی...
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد!
آری...!
تمام اینها هستم!
ولی اگر تو دل بدهی میشوم آن کس که تو میخواهی

آپم


elham
ساعت16:45---27 آذر 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....

naeeme
ساعت14:51---21 آذر 1392
ه درد هم اگر خوریم قشنگ است

به شانه ، بار هم اگر بردیم قشنگ است

در این دنیا که پایانش به مرگ است

برای هم اگر مردیم قشنگ است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 20 آذر 1392 22:4 |- h@midreza -|


ϰ-†нêmê§