یادت باشددلت که شکست,سرت را بگیری بالا
 

تلافی نکن,فریاد نزن,شرمگین نباش
 
 
 

دل شکسته گوشه هایش تیز است
 
 
 

مبادا دل و دست آدمی که روزی
 
 
 

 دلدارت بود زخمی کنی به کین
 
 

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود
 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت19:56---12 بهمن 1394
نه تلافی میکنم نه فریادمیزنم نه شرمگینم. دلم شکست گوشه هایش همتیزشد. اما کین تورا هیچگاه به دل نگرفتم چرا که روزی دلدارم بودی. وشادیت همیشه آرزوی من است.

امیر
ساعت12:41---20 دی 1391
اوج دلتنگی وقتیه که ...


نه میتوونی صداش رو بشنوی نه میتوونی ببینش


و فقط باید به عکسی که تو گوشیت ازش داری نگاه کنی....




میترا
ساعت16:32---19 دی 1391
وبت عالیه اگه وقت کردی به من سر بزن

دوست دارم
بای


...Evil...
ساعت15:23---19 دی 1391
سلام دوست عزیز خوبی ما به تازگی یه چت روم سالم با کاربرای خوش زبون زدیم مایل بودی سربزن..امیدوارم دعوتمو قبول کنی.


مدیریت فشن چت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 19 دی 1391 14:35 |- h@midreza -|


ϰ-†нêmê§